niedziela, 21 lipca 2013

Tęsknie

Hei .
Chyba każdy z Was ma takie osoby za którymi tęskni?Chodź widuję je codziennie...? Ja tak mam ;) 
Chodź też tęsknie za tymi których już nie widziałam od dawna :( 
Te osoby są wspaniałe :)
Zawsze mnie pocieszą, są, będą, no i przeżyłam z nimi wiele wspaniałych chwil <3
Czego dowodem są np. te dwa pierwsze zdjęcia :)
|
|
V



Więc tak: To jest mój brat Patryk (16l.) , chodź się kłócimy to nie wiem co bym bez niego zrobiła .
Nie raz mi pomagał, pocieszał mnie, rozśmieszał..
Niby jako jego siostra powinnam czuć do niego obrzydzenie albo coś w tym stylu, ale tak nie jest.
Nie wiem czy on to samo myśli o mnie (raczej nie :p) Ale ja bez niego to nie przetrwam :) ! 




To Daria (14l.)- moja najlepsza ;* !
Z nią też wiele przeżyłam , ale niestety nie widuję się z nią często, ponieważ mieszka daleko :(
I tylko jak jadę do dziadka to mam możliwość spotkania się z nią, a jakoś ostatnio do dziadka nie wpadam
:( 



Nastka (14l.)- moja druga naj ! <3
Z nią spotykam się zawsze, a i tak mi mało <3
Też zawsze mnie pociesza itd . ale jest też po to żebym mogła ją podenerwować ;p
Ona jest tak samo szurnięta jak ja ;* !
Dzisiaj uciekała przed psem .. Na koturnach..
Całą drogę ucieczki przed tym 'NIBY WIELKIM PSEM'  płakała ze śmiechu i ze strachu, a ludzie którzy ją widzieli się z niej
ŚMIALI haha ;* 


No i Dominik(14l.)- przyjaciel mojego brata (sama go traktuję jak przyjaciela)
Z nim też się często nie widuję, ponieważ mieszka tam gdzie Daria :(
 Nawet w tym samym domu, bo są kuzynostwem.
On lubi mnie dołować ...
Daję mi cienkie riposty np. 'Widać, że blondynka, bo biega z zamkniętym parasolem z ręką w górze po deszczu'.. No nie moja wina, że nie miałam czasu otwierać parasola...
. Musiałam uciekać przed Patrykiem !
No i wie sporo o mnie, ponieważ brat mu wszystko mówi, a ja mu :)! 



BEZ WAS ŻYCIE BYŁOBY NUDNEE ! :D 

Dobranoc ;* 


A Wy macie kogoś takiego ? 

2 komentarze: